Tuesday 22 August 2017

Forex N2trader Download


Finns det något sätt att stänga alla köpförsäljningshandlingar på en gång. Det finns en Multiple Close By-funktion i N2Trader som kan stänga alla köper säljer alternativt tills alla affärer är stängda eller bara en handel som det inte finns några handel för att stänga det kvar. Först trodde jag att N2Trader använder Close By-metoden iterativt för att stänga alla affärer, men det verkar som det inte är fallet, eftersom .- N2Trader gör det väsentligt snabbt - som visas nedan skiljer loggen mellan när och flera nära. Antyder att det finns en multipel nära Men hur kan jag göra detta på programmässigt sätt i MQL4-språk av en EA. Log of a Stäng för beställning för två affärer, ett köp stängs av en sälja. Loggen i en flera nära ordning. Alla dessa saker tyder på att det finns en multipel nära men hur kan jag göra detta på programmässigt sätt i MQL4-språk av en EA. You använder OrderCloseBy för att göra en multipel close Men det här är mindre än enkelt Du kan bara koppla av två Order vid en tidpunkt som skapar en ny order för någon skillnad mellan dem i storleksstorlek För att göra ett flertal stäng måste du göra upprepade samtal till OrderCloseBy Men hastigheten bör inte vara så stor när du köper och säljer netto till noll, dina pengar Positionen ska endast påverkas av rörelser i spridningen, inte rörelser i priset. Därför vann det vanligtvis betydelsefullt om stängningen är nära ögonblicklig som den är i användargränssnittet eller något långsammare i den automatiska versionen med upprepade samtal till OrderCloseBy. Men närmast stöds bara av vissa mäklare. På andra är användargränssnittet inte tillgängligt, och OrderCloseBy-funktionen fungerar inte. Finns det något sätt att stänga alla köpförsäljningsaffär på en gång. Re är en Multiple Close-funktion i N2Trader som kan stänga alla köper säljer alternativt tills alla branscher stängs eller bara en handel som det inte finns några parhandel för att stänga det. Först trodde jag N2Trader använder Close By-metoden iterativt att stänga Alla branscher men det verkar det inte så, eftersom .- N2Trader gör det väsentligt snabbt - som visas nedan skiljer loggen mellan närmsta och flera nära. Alla dessa saker tyder på att det finns ett flertal nära men hur kan jag göra det I programmässigt på MQL4-språk av en EA. Log of a Stäng vid order för två affärer, ett köp stängs av en sälja. Loggen i en flera nära order. Exempel på Stäng Alla Sälj från en EA. for int cnt OrdersTotal -1 Cnt 0 cnt - OrderSelect cnt, SELECTBYPOS, MODETRADES om OrderType OPSELL OrderSymbol Symbol om OrderMagicNumber MagicN. I känner OrderCloseBy-funktionen som stänger orderparter Men det kan inte stänga alla order samtidigt. Finns det någon funktion som stänger alla affärer på en gång. Nej, ingen läsning Y-funktionen för att stänga alla beställningar som du bara kan slingra genom de öppna orderna och stänga dem enligt dina regler Par, MagicNumber, bara köper, säljer bara. HY Trader 4 Client Terminal är en del av det online-handelssystem som tillhandahålls av Henyep Investment HY Trader 4 levererar pålitlig onlineinformation direkt till Client Terminal. Information som citat och nyheter levereras till terminalen när Client Terminal är ansluten till Internet. Klientterminalen har många funktioner för att möjliggöra för användarna att göra avancerad handel Beslut Avancerade tekniska analysverktyg gör att användarna kan dra nytta av information som härrör från indikatorer och linjestudier. Den här programvaran kontrollerades för virus och visade sig vara ren Klicka här för att se antivirusrapport.20 pips system. newdigital Vänligen hitta uttalandet. Jag bifogade MT4 EA 20PRExp-3 till gbpusd-diagrammet, M15 igår, klockan 21:00, min tid GMT 3 EA ställer omedelbart två stopporder. Dessa order öppnades vid 3 am Alpari-servertid GMT 2 Det är 01:00 GMT. Och dessa order stängdes just nu. Så jag tror att EA borde fästas i diagrammet före 00 00 GMT. Det var 6:00 GMT i mitt fall. Men jag tror att vi kan använda 09:00 GMT. thanks för Youe attention. please ursäkta mig för den dumma request. it skulle vara trevligt att du skulle klargöra exakt time basef på broukers server tid för att bifoga EA på charts. thanks i förväg. Det är mitt uttalande för today. According till manualen Instruktion vi borde använda detta system på EURUSD och USDCHF Jag bifogade EA till många kartor par bara för att se hur det kommer att vara. Alla 4 majors stängdes i vinst. Jag kommer att fortsätta att använda den men bara med 4 huvudpar. Så regler är Following.1 Öppna Metatrader Öppna 4 diagram M15 tidsram eurusd, gbpusd, usdchf och usdjpy.2 Fäst EA i diagrammen Vänta på alarm.3 Placera stoppordningar enligt alarm det blir följande möjliga köp till priset och sätt vinst till 20 Pips manuellt.4 Stäng Metatrader Stäng av datorn Gå och sova.5 Nästa morgon - byt dator På, öppna MetaTrader, kolla affärer, koppla av allting Relax.6 På kvällen Allt är på Kontrollera handeln, stäng diagrammen, ta bort pågående order som inte exacuted Öppna diagrammen, bifoga EA Vänta på alarm. och upprepas från objektet 3.What GMT Please. newdigital Det är mitt uttalande för today. According till den manuella instruktionen borde vi använda detta system på EURUSD och USDCHF Jag bifogade EA till många diagram par bara för att se hur det kommer att bli. Alla 4 majors stängdes i vinst . Jag kommer att fortsätta att använda den men bara med 4 huvudpar. Så är reglerna följande.1 Öppna Metatrader Öppna 4 diagram M15 tidsram eurusd, gbpusd, usdchf och usdjpy.2 Fäst EA i diagrammen Vänta på alarm.3 Placera stoppordningar Enligt alarm kommer det att bli följande möjliga köp till priset och sätta vinst på 20 pips manuellt.4 Stäng Metatrader Stäng av datorn Gå och sova.5 Nästa morgon - sätt på datorn, öppna MetaTrader, kolla affärer, koppla av allt av Relax .6 På kvällen är allt på Che Ck handlarna, stäng diagrammen, radera pågående ordningar som inte var exacuted Öppna diagrammen, bifoga EA Wait for alarm. and upprepas från punkt 3.Detta system är bara så bra som den tid du startar det. Du har haft bra resultat, jag Har du inte att eliminera någon förvirring Vilken tid GMT bifogar du denna EA till dina diagram? Tack. Tiden spelar roll. Nyvärdet jag bifogar indikatorer klockan 21:00 min tid är klockan 6:00. Men du kanske ser det enligt priset och Linjer på diagrammet Eftersom priset bör vara tillräckligt stängt för att lägga ut pågående beställningar med stoppavbrott, eftersom stoppförlusten är väldigt tunn i det här systemet, kolla förbättrad EA för MT4 för att se eller kolla kartorna för att se när priset går över alla linjerna utan Stoppar Om du använder EA som placerar de pågående beställningarna automatiskt förbättrad version så att du inte bryr dig om tiden. Ändå väntar jag på Igorad s förslag och förbättringar och jag fortsätter framåt testning. Jag är i USA tillämpade EA Vid 0 GMT och hade inte Men förluster med hjälp av den automatiska versionen, så det gör stor skillnad när den tillämpas. novafx99 Jag är i USA tillämpade EA på 0 GMT och hade inget annat än förluster med hjälp av den automatiska versionen, så det gör stor skillnad när det är Tillämpas. Väl jag bor i USA och jag tillämpade EA 0 GMT och det var framgång i alla 4 om det. Jag vill bevisa mina resultat. Det spelar ingen roll var du bor. Du bifogar EA någon på kvällen OK, GMT Kväll För att placera väntande beställningar och nästa dag nästa GMT dag kommer ordern att öppnas några av dem. Se på GPBUSD. Det var larmet om att sälja till priset 1 8817 Det var i 18 maj på GMT kvällen jag inte gjorde Tror att priset kommer att rika på detta 1 8817 eftersom priset var för långt från det här 1 8817 Men titta på bildpriset korsades alla fodrade, alla nivåer utan stopp och det var 20 pips Hur som helst Oavsett ditt bostadsområde Titta på Uttalande jag postade några inlägg ovanför försäljningsstoppordern utfördes och stängdes i vinst Bara inom 9 minuter nästa GMT morgon.18 maj i GMT kväll lägger jag köp stopporder. Det var inte 00 00 GMT. Om vi ​​har 00 00 GMT så kommer det att vara 3:00 nästa dag i min MetaTrader. Det borde vara dagen innan. Din mäklare är tid till exempel Dag innan, på kvällen köpte jag stopporder till priset 1 2141 Och det öppnades nästa GMT-mäklare s server på morgonen och det stängdes inom 7 minuter. Hur är det möjligt att få förlust. Bilden. Se på bilden som bifogas sälja stopporder på 1 2748 Det var 18 maj, GMT kväll Det var 18 maj enligt Brokers s servertid också Och det stängdes i vinst Se på bilden hur det var möjligt För att få förlust omöjligt. Se på bilden som jag placerat sälja stopporder 18 maj i GMT kväll och i mäklare s server tid kväll också. Det var 0 7596 Det stängdes i vinst säljstoppordern öppnades nästa dag nästa GMT dag och nästa Metatrader s dag också och det stängdes i vinst inom 12 minuter Det var omöjligt att få förluster. Jag lägger de pågående beställningarna inte på 00 00 GMT eftersom de flesta mäklare har nästa dag aleady på den tiden. Linjerna som du ser i bilderna nu är för måndagen.

No comments:

Post a Comment