Saturday 5 August 2017

Center Of Gravitations Forex Repaint


Scalping system 11 (Gravity Center) Inskickad av Användaren den 27 februari 2009 - 18:35. Inskickad av Ashur Alright först och främst vill jag bara säga de indikatorer som jag ska posta och visa är inte min så jag tar ingen kredit för dem. Tyngdpunktsindikatorn skapades av Oan. Tanken bygger på Mostafa Belkhayates system. Också den söta fläckindikatorn togs från Patrick Bourgeois med hans inlämnande av Trading by Psychological Levels. Så jag kommer att ladda upp alla indikatorer, och allt du gör är, sätt dem i MetatraderExpertsIndicators-mappen. Jag ska också ladda upp mallen så att allt du behöver göra är att ladda mallen. Reglerna är dessa: - Endast handel 5 min diagram - Bara handla i riktning mot Gravity-linjerna, så om de pekar nedåt anger du bara korta positioner och om de pekar uppåt går du bara in i långa positioner - ta vinst är alltid en nivå över nivån du angav din handel på. - För att vara ärlig med dig använde jag aldrig en stoppförlust. Jag stängde bara handeln när linjerna pekade mot mig, men jag slår vad om att vi kan arbeta något för en stoppförlust på denna sida. - Jag handlar huvudsakligen eurusd och någon gång gbpusd, men jag börjar titta på handel med gbpjpy också - handla detta system på ett demokonto tills du är redo, bråttom inte på marknaden. För att komma in i en kort position: - Tyngdpunktslängderna måste peka nedåt - priset måste ligga över mitten av tyngdkraften - du säljer på första nivån på de söta fläckarna som indikerar att priset träffar - om priset fortsätter uppåt skulle du sälja på andra nivån det träffar igen. - ta vinstpunkten skulle vara på linjen under den 1: a nivån du angav på. Några gånger kommer marknaden inte att träffa målet precis så att bara vara säker sätt att du tar vinst några pips ovanför den. För att gå in i långa positioner: vice versa kortlägesregler - försök hålla sig borta från fredagar och försök att hålla dig själv från handelens NFP-vecka. - Jag finner den absolut bästa tiden att handla detta system är klockan 08.00-12.00 Eastern Time. Obs! Detta system repaintar, så backtesting är värdelös. Men oroa dig inte för att systemet är mycket lönsamt, det tar bara lite övning. Du kommer att se sitt sanna värde med lite framåtprovning.) Än en gång tackar Oan från oan4x för att hjälpa mig, Patrick Bourgeois för indikatorn, och alla människor bildar förexfaktor som hjälpte till att redigera och sammanföra detta system. Om jag glömde att lägga till något, kommer jag att redigera och lägga upp det säkert. Om någon har några frågor kan du fråga. Tack, Ashur, från hela Forex Strategies Team och våra besökare för ett bra system Inskickat av Andy den 2 mars 2009 - 15:31. Hej Ashur, Ive har bara testat ditt Center of Gravity-system över tre valutapar idag och det producerade 13 vinnare och 1 förlorare. Anmärkningsvärda resultat och något att testa vidare under de kommande veckorna. Det enda jag inte riktigt förstår är i dina instruktioner för att ta en kort handel. Du anger - du säljer på första nivån på den söta fläcken indikatorn om att priset träffar - om priset fortsätter uppåt så skulle du sälja på andra nivån det träffar igen. Jag är inte säker på den andra delen om priset fortsätter uppåt (och säljer på andra nivån.) Har gått in i en kort handel. Tror du att du kan förklara denna punkt i lite mer detalj. Tack Andy Inskickad av Andy den 2 mars 2009 - 16:02. Ive har precis lagt fram en kommentar som säger hur jag testade ditt system idag och fick 13 vinnare och 1 förlorare och trodde att jag gjorde det rätt. Men jag har just sett skärmbildet du gav och jag är nu inte säker på att jag gör det ordentligt. Jag har använt den ljusblåa tunga mittlinjen som mitt tyngdpunkt och handel när priset går genom den linjen (i riktning mot linjen) och berör den första sweet spotindikatorn. Jag avslutar sedan handeln när priset går igenom den andra sweet spotindikatorn. På skärmbilden visar du affärer efter att priset passerar genom en annan lägre blå linje och säger att du skulle köpa på dessa två nivåer, så nu är jag förvirrad. Om jag gör det fel Jag är ganska nöjd med de första dagarnas resultat. Inskickad av Thomas den 2 mars 2009 - 16:14. Kan det vara ett annat sätt att handla det :) Kan du dela dina resultat Jag menar vi kan se några av dina skärmdumparTag: Tyngdpunkten ingen repaint Vi visar med en tidigare linje lso flyttar mer än hur de 8 viktigaste valutorna går vidare Den 1: a perioden genom intäkter för att sänka orderingången, kan den faktiska rörelsen vara stor, eftersom det visat sig att den här översikten överstiger i Center of Gravity Forex System. Klicka här för att ladda ner ett nytt handelsverktyg och en strategi GRATIS Som innebär att du kan skaffa brians indikator här och dra dina egna grupper enligt ett bra exempel på Center of Gravity Forex System mt4. Den faktiska indikatorn och byggnaden plottar de faktiska 8 huvudmarknaderna inom färger för varje utländsk valuta, du kan självklart ta en titt på bakgrunden i samband med 30 dagars huvudtekniker och ta reda på den faktiska korrelationen i samband med valuta. Stick publicerar visningsöversikten som visar dojis fyrtio nited kingdom stabilitet förvärvade mer än sju dagar absolut ingen upphörande minskning helt enkelt fokusera på gruppbranschen tillsammans med placering medelvärde med hjälp av brians katalog samt grupp till exempel att du borde dra din personliga. Andra letade efter tyngdpunktsindikator nej repaint Gravity Scalper för mt4 bästa inställningar för tyngdpunkten förex systemet Gravity signaler eaTag: tyngdpunkten ingen repaint indikator Vi visade med en tidigare linje lso är flytta mer än hur de 8 viktigaste valutorna fortsätter under den 1: a perioden genom intäkter för att sänka orderingången, kan den faktiska rörelsen vara stor, eftersom det visat sig att den här översiktsöversikten i Center of Gravity Forex System. Klicka här för att ladda ner ett nytt handelsverktyg och en strategi GRATIS Som innebär att du kan skaffa brians indikator här och dra dina egna grupper enligt ett bra exempel på Center of Gravity Forex System mt4. Den faktiska indikatorn och byggnaden plottar de faktiska 8 huvudmarknaderna inom färger för varje utländsk valuta, du kan självklart ta en titt på bakgrunden i samband med 30 dagars huvudtekniker och ta reda på den faktiska korrelationen i samband med valuta. Stick publicerar visningsöversikten som visar dojis fyrtio nited kingdom stabilitet förvärvade mer än sju dagar absolut ingen upphörande minskning helt enkelt fokusera på gruppbranschen tillsammans med placering medelvärde med hjälp av brians katalog samt grupp till exempel att du borde dra din personliga. Andra letade efter tyngdpunktsindikatorn inte repaint Gravity Scalper för mt4 bästa inställningar för tyngdpunkten förex system Gravity signalerna Gravity signaler eaTag: Gravity indicator (ingen repaint) indikator mt4 I8217m frågar dig själv i händelsen som någon förstår förknippad med var du får dessa två med hänsyn till MT4, men I8217d som dessa telefoner hamnar på att vara adaptiva såväl som i stånd att bli ändrade för att matcha. Exakt vad I8217m söker skulle vara att dra dessa två kanaler på 1h grafen för att tillåta dem att uppnås på 20 dagars tidsperiod. Därför införs 20 dagars tidskanal på 1h-grafen. Klicka här för att ladda ner ett nytt handelsverktyg och strategi GRATIS I8217ve observerade typer som låter mig välja tidsperiod, men låt inte ändringar matcha. Välj i princip 20 som en tidsperiod samt ändra för att 1h graf, detta syns naff. Välj i grunden 480, det är 20 köp - och säljtider med tjugofyra timmar, dessutom verkar det vara felaktigt. De konventionella typerna inom MT4 don8217t fortsätter dynamiskt till en annan ljusstake, men snarare förknippade med att hålla fast vid exakt var de är placerade. Den faktiska anslutna 8216Center of Gravity8217 indy och byggar upp den polynomala regressionskanalen. Det är närmaste indy för din nödvändighet som jag för närvarande är medveten om. Information om it8217s parameterkonfigurationer här. Det kommer att utvecklas tillsammans med kostnaden, minst så långt jag är medveten. Om du skulle vilja att den faktiska kanalen införlivar den slutgiltiga D days8217-informationen med en timme-graf, efter det att you8217d förmodligen måste ordna barback Nx24, kan det här (t. ex. MT48217s LR samt SD-studier) styra kanalen medan du använder H1-information arrangerad, istället för den faktiska D1-ordningen. Det är exakt vad som verkar MTF-upplagan från Indy inom publicering 20 från den anslutna linjen, som kan kringgå detta för dig personligen, men jag har inte undersökt detta på något sätt. Andra letade efter tyngdpunktsindikator ingen repaint center of grabity lineard regression forex indikator tyngdpunkten Fx indikator alla typer av mt4 indikator bild momentum tyngdighetsindikator mq4 i-regressionskanal tyngdpunktscentrum förexfactory) tyngdpunktscentral förexfactory) forex fabrik indikator tyngdpunkten ea Forex crack Center of Gravity (Regression Channel) omhändertagande tyngdpunkten

No comments:

Post a Comment