Monday 4 September 2017

Fkli Trading System


Detta kommer att chronicle trading i FKLI FCPO futures Om du inte gillar det du ser läsa i den här bloggen, surfa du bara bort. Dessa åsikter är våra personliga åsikter och bara en uppgift om våra tankar. I evolutionen är det inte den största, den skarpaste normen Den smartaste som överlever, det är den som ändrar det snabbaste jag är nyckelordet är att anpassa handelsstilen till marknaderna tills den slutar fungera. Onsdagen den 15 mars 2017.KGB följer den kinesiska miljardären Hu Keqin. Det är den vanliga dåren som gör den felaktiga saken hela tiden, men det finns Wall Street dåren som tror att han måste handla hela tiden. J Livermore. FKLI Futures Trading - Bursamalaysia. Detta kommer att berätta om handel i FKLI FCPO-futures. Om du Tycker inte om vad du ser läsa i den här bloggen. Surfa bara bort Dessa åsikter är våra personliga åsikter och bara en uppgift om våra tankar. I evolutionen är det inte den största, den skarpaste eller den smartaste som överlever, det är den som ändras Det snabbaste jag är nyckelordet är att anpassa handelsstilen till marknaderna tills den slutar fungera. Onsdagen den 15 mars 2017.Fcpo rebound fortsätter. KGB, följ den kinesiska miljardären Hu Keqin. Vi har lite fart i nackdelen nu För FKLI. Tuesday, March 14, 2017.Fcpo har sin rebound. Fkli inte mycket nackdel än. Fcpo kan det rebound. Fkli svänger. Malton, slutar vara en av våra bästa resultat lager sedan början av året, upp 80 YTD. Utlösaren, Datuk Desmond Lim tar kontrollposten i N WCT, och omorganisera gruppen. Det är den vanliga dåren som gör den felaktiga saken hela tiden, men det finns Wall Street-dåren som tror att han måste handla hela tiden. J Livermore. FKLI FCPO TRADING. Jag har tidigare varit en vanlig förlorare i Malaysia FKLI och FCPO-marknaden förlorade Pengar till mitt självförtroende sjönk till botten Det var en sorglig erfarenhet. Jag är en hårt arbetande näringsidkare. Jag lär mig grundläggande analys och teknisk analys för att bli en framgångsrik näringsidkare. Enligt min åsikt, om jag lägger mycket ansträngning, skulle vinnande pengar vara En lätt uppgift Ännu innan jag började papper jag handel för ett tag för att testa min metod. Naturligtvis var resultaten av pappershandeln fantastiska. Till slut vågade jag in i realtidshandel. I tidig handel vann jag och förlorade pengar och jag tror det var Ganska normalt jag oroade mig inte om de förlorande affärer eftersom min huvudstad fortfarande är tillräckligt för att jag ska fortsätta med min handelsresa. Du ser, män är giriga. Jag började drömma om att tjäna stora pengar genom att handla större position. En serie av katastrofala förlorande affärer nästan wi Jag slog ut mitt konto Då började jag tvivla på min förmåga att vara en framgångsrik näringsidkare. För att fortsätta med min handel gafflade jag ut några av mitt sparande för att sponsra mitt handelskonto. Från handelsposition växlade jag till intradag Scalping och swing trading Blev mitt motto Den tiden trodde jag DAY HANDEL kan göra snabba pengar Jag kan lätt återhämta mina tidiga handelsförluster, kanske med om några dagar. Det var en tjej som trodde att jag fortsatte mitt handelsäventyr och låtsas som en Intraday Expert. Gick inte länge innan jag nästan slog ut igen. Jag läste hundratals handelsböcker, deltog i handelskurser, pratade med många handlare, lyssnade på många experter, tips jag försäkrade om att jag har en omfattande handelsplan, korrekt stoppförlustorder, gjort Visst är allt bra innan någon handel Resultaten är desamma, förlorar, förlorar och förlorar Så vad är HELLEN går fel Varför många människor utan rätt handelsplan kan vinna medan jag gjorde vad jag kunde och fortfarande förlorar pengar. Jag ville skylla på marknaden, mäklare, vissa onda marknadspekulatorer för att jag skulle förlora Men sanningen är att jag är den som blivit skyldig. Om jag fortfarande inte kan inse att det var mitt eget fel, kommer jag aldrig att tjäna pengar från marknaden. Faktum är att jag Lära mig mitt misstag från några handlare från internetgemenskapen och jag lär mig fortfarande varje dag De är villiga att lära mig och påpeka mitt misstag utan att ta ut några avgifter Ja, gratis Därför startade jag den här bloggen för att ge en plattform till alla handlare, Vem är tillfälliga på korsvägen, huruvida du ska sluta eller fortsätta på den här grymma handelsmarknaden, att dela dina problem här Erfaren och vinnande handlare rekommenderas att ge gratis samråd här Ingen pengar transaktion, snälla. Trend Trader Jag är bara en troende I trenden följer 100 på mitt enkla mekaniska handelssystem. Se min fullständiga profil. E-post eller chatta med mig via. Blog Archive. Informationen som publiceras i den här bloggen är endast avsedd för utbildning och inte tolkas som en uppmaning f Eller kontrakt Vi tar inget ansvar för några direkta eller indirekta förluster som uppstår på grund av användningen av information från den här bloggen.

No comments:

Post a Comment